قوانین و مقررات

رفاه پارس با عنایت به اصل 44 قانون اساسی ( خصوصی سازی ) کمک به رشد و شکوفایی کشور عزیز و پهناورمان خواهد نمود و در پیشگاه خداوند قسم یاد میکند  و تعهد می نماید که در برابر مشتری چیزی جز حقیقت نگوییم و از تضییع حق ایشان جدا بپرهیزیم و نسبت به حفظ اسرار ایشان پایبندی کامل داشته باشیم و هرگز از مسیر ادب و تواضع خارج نشویم.
قوانین و شرایط مندرج در این قسمت صرفا به منظور آگاهی کاربران محترم رفاه پارس در رابطه با نحوه عملکرد و ارائه خدمات می باشد تا با اطمینان خاطر ، از مراکز طرف قرارداد استفاده نمایند . رفاه پارس همواره ارائه خدمات برتر و رضایت مشتریان را  مد نظر داشته و عملکرد خود را همراستا با قوانین خود، قرار خواهد داد .
1. اعتبار کارت اشتراک یکساله می باشد و اعضای ثبت شده بر روی کارت به مدت یکسال میتوانند از خدمات کلیه مراکز طرف قرارداد  رفاه پارس بهره مند گردند. مشترکین گرامی توجه نمایند که در صورت لزوم نسبت به تمدید کارت اشتراک خود اقدام نمایند.
2. مشترکین توجه نمایند که قبل از مراجعه به مراکز طرف قرارداد رفاه پارس، جهت اطلاع رسانی از مراکز و خدمات قابل ارائه، به منظور عدم بروز هرگونه مشکلی با امور مشترکین شرکت ارتباط برقرار نمایند.
3. ميان بخش هاي خدمات، بخش درمانی داراي جايگاه ويژه اي است، در اين بخش حتي اشتباهات كوچك نيز مي تواند جبران ناپذير باشد، بنابراين ارائه خدمت با کيفيت مطلوب و مطابق استانداردهاي حرفه اي  حائز اهمیت است.لذا خدماتی که توسط پزشکان و متخصصین محترم طرف قرارداد رفاه پارس صورت می پذیرد با مسئولیت خود پزشکان محترم است و این مجموعه مسئولیتی در این خصوص ندارد و دارنده کارت موظف است در انتخاب مرکز موردنظر دقت کامل به خرج دهد تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.
4. در صورتی که مشترک قصد فریب شرکت و یا مراکز طرف قرارداد را داشته باشد، ضمن ابطال اشتراک مذکور و قرارگیری در لیست سیاه شرکت حق ارائه دعوی در مراجع ذیصلاح و پیگیری قضایی حسب مورد برای شرکت محفوظ خواهد بود.